La Vall d’Albaida busca su mejor tapa
La Vall d’Albaida busca la seua millor tapa La Mancomunitat i l’associació d’hostalers organitzen un concurs per a potenciar la gastronomia de la zona
La Mancomunitat de municipis de la Vall d’Albaida i l’associació d’hostalers (AHVAL) estan ultimant una iniciativa conjunta per a potenciar la gastronomia com a reclam turístic. Aquells establiments adherits oferiran una tapa i una consumició per un mòdic preu de dos euros mentres que els clients seran els encarregats d’avaluar el producte per mitjà d’una targeta de participació amb la condició d’haver recorregut, almenys, deu restaurants o bars diferents. Al final de la campanya el 4 de novembre i en el marc de la 13a Fira gastronòmica, es recomptaran els vots emesos que permetran triar els tres plats d’aperitiu més destacats de la comarca. El conseller de Turisme de la Mancomunitat, Juan Antonio Puchades, fa una crida als hostalers «para sumar-se a la propuesta» que pretén «poner en valor nostra cuina tradicional i la seua adaptació als temps actuales». Per això, hauran de posar-se en contacte amb les tècniques del departament i conéixer tots els detalls del projecte que començarà a finals de mes o principis de juliol. Igualment, Puchades apunta la «oportunidad excepcional» que tindran els establiments de les 34 localitats de la comarca per a promocionar-se i atraure nous clients. Per la seua banda, el president de la Mancomunitat Filiberto Tortosa afirma que la ruta de les tapes permetrà «dinamizar l’activitat hostalera dels nostres pueblos» així com «añadir un atractiu addicional a la seua riquesa patrimonial i medioambiental». A més, Tortosa incidix «en la necessària col·laboració amb el teixit empresarial per a posar en marxa accions com esta que contribuïxen a vertebrar encara més si és possible la comarca, alhora que generem noves sinergies econòmiques com és la promoció del turisme d’interior a partir d’un aspecte tan arrelat com és la nostra gastronomía»The Vall d’Albaida looking their best cover
The Mancomunitat and hoteliers association organized a contest to promote the local cuisine
The Mancomunitat of Municipalities of Vall d’Albaida and the association of hoteliers (AHVAL) are finalizing a joint initiative to promote gastronomy as a tourist attraction.
Those establishments which offer a top and a drink for a small fee of two euros while customers will be responsible for evaluating the product using a card participation with the condition of having driven at least ten different restaurants and bars. At the end of the campaign on November 4th and in the framework of the 13th Food Fair, a recount of the votes cast that will choose the three most outstanding appetizer dishes of the region.
The Minister of Tourism Mancomunitat, Juan Antonio Puchades, makes a call to the innkeepers’ to join the proposed «that aims» to value our traditional cuisine and its adaptation to modern times. «So will have to contact the technical department and know all the details of the project will begin later this month or early July. Similarly, points Puchades the «exceptional opportunity» to have the facilities of the 34 locations in the region to promote itself and attract new customers.
Meanwhile, the president of the Mancomunitat Tortosa Filiberto says the route covers will «boost the activity hospitality of our people» and «add additional appeal to their heritage and environment.» In addition, Tortosa impact «on the necessary collaboration with the business to launch actions like this that contribute to structure even further the region, while we generate new economic synergies such as the promotion of domestic tourism from look as entrenched as our food. «