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Comienza campaña del comercio “Compra a Casa”

> noviembre 12, 2012 //

Neus Cerdá y Jesús Engo, realizando presentación de la campaña.


Comienza la campaña de promoción del comercio de L’Olleria “Compra a Casa”
 
El Ayuntamiento de L’Olleria ha organizado junto con la colaboración de la Asociación de Comerciantes, Hosteleros y  Comerciantes del Mercado Municipal de L’Olleria por cuarto año consecutivo la campaña de promoción del comercio local “Compra a Casa”, una campaña que tal y como ha explicado el alcalde de la localidad, José Vidal “tiene como principal objetivo que las compras de Navidad, que es la campaña comercial más fuerte del año, se queden en su mayor parte en la localidad ya que la calidad y la variedad de nuestro sector comercial y hostelero es incuestionable por lo que nuestros vecinos pueden encontrar todo lo que necesitan en el propio municipio de hecho el slogan de la campaña es de Tot a Prop”.
Vidal además ha manifestado que “estamos seguros de que esta campaña será todo un éxito ya que ya vamos por la cuarta edición y está completamente consolidada por lo que esperamos que continúen aumentando los comercios asociados a la campaña y aumenten las ventas locales y por tanto se repartan más papeletas”.
Y es que, tal y como ha explicado el concejal de Promoción Económica, Jesús Engo “la campaña “Compra a Casa” que se inicia el lunes 19 de noviembre y hasta el 12 de enero de 2013 consiste en premiar las compras en los establecimientos adheridos a la campaña a través de unas papeletas numeradas que se adquieren por cada compra, fijando el mínimo a gastar los propios comercios, el año pasado se repartieron cerca de 63.000 papeletas entre los 94 negocios que solicitaron su adhesión a esta campaña en la que los comercios participantes sólo tendrán que pagar 4 euros por talonario teniendo cada uno 200 papeletas,  en cuanto a  la cuantía de los premios es el Ayuntamiento quien se encarga de su totalidad”. En los premios, encontramos este año novedades ya que “hemos hecho un esfuerzo desde la concejalía de Promoción Económica para dotar a esta campaña de 5 premios más de 100 euros, de tal manera que en esta cuarta edición habrán  25 premios de 100 euros y uno de 500 euros, es decir, que se repartirán 3.000 euros” añadiendo que “como el año pasado estos cheques serán a gastar entre los establecimientos adheridos a la campaña consiguiendo así una doble repercusión económica en los comercios locales”.
Igualmente Engo ha subrayado  “la importante apuesta y el esfuerzo realizado desde el consistorio a través de su concejalía de Promoción Económica para que esta campaña ayude un año más al pequeño comercio local así como al sector hostelero de nuestro municipio” añadiendo que hay que tener en cuenta que “este esfuerzo y trabajo no sólo se reduce a la campaña de Navidad sino que el fomentar las compras en la localidad durante todo el año es muy importante y por eso ya estamos trabajando para alcanzar este objetivo y poder fortalecer nuestro sector económico local a través de proyectos que esperamos presentar en breve”.
Por su parte, la representante de la Asociación de Comerciantes de L’Olleria, Neus Cerdá ha animado “a los comerciantes a participar en esta campaña que promociona la economía local y en la que se premia la fidelidad de los clientes”, también el concejal de Promoción Económica ha animado a participar en la campaña y ha expresado su deseo de  superar las cifras del año pasado.
En cuanto al sorteo este será el 14 de enero de 2013 en el salón de plenos del Ayuntamiento, acto que como es tradición contará con la presencia del alcalde, el concejal de Promoción Económica así como con representantes de las asociaciones de comerciantes, hosteleros y comerciantes del mercado municipal, destacando el alcalde que el acto del sorteo que se realizará en el salón de plenos del Ayuntamiento “es abierto a todo el público extrayendo los números de las papeletas ganadoras la Reina de Fiestas, Andrea Mollá Álamo”
Aunque la campaña se inicia el lunes 19 de noviembre los comercios pueden solicitar su adhesión y pueden adquirir las papeletas desde este lunes 12 de noviembre.
 

Neus Cerdá y Jesús Engo, realizando presentación de la campaña.

Comença la campanya de promoció del comerç de L’Olleria “Compra a Casa”
L’Ajuntament de L’Olleria ha organitzat junt amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants, Hostalers i Comerciants del Mercat Municipal de L’Olleria per quart any consecutiu la campanya de promoció del comerç local ‘Compra a Casa’, una campanya que tal com ha explicat l’alcalde de la localitat, José Vidal “té com a principal objectiu que les compres de Nadal, que és la campanya comercial més forta de l’any, es queden majoritàriament en la localitat ja que la qualitat i la varietat del nostre sector comercial i hostaler és inqüestionable pel que els nostres veïns poden trobar tot el que necessiten en el propi municipi de fet l’eslògan de la campanya és de Tot a Prop”.
Vidal a més ha manifestat que “estem segurs que esta campanya serà tot un èxit ja que ja anem per la quarta edició i està completament consolidada pel que esperem que continuen augmentant els comerços associats a la campanya i augmenten les vendes locals i per tant es repartisquen més paperetes”.
I és que, tal com ha explicat el regidor de Promoció Econòmica, Jesús Engo “la campanya ‘Compra a Casa’ que s’inicia el dilluns 19 de novembre i fins al 12 de gener de 2013 consistix a premiar les compres en els establiments adherits a la campanya a través d’unes paperetes numerades que s’adquirixen per cada compra, fixant el mínim a gastar els propis comerços, l’any passat es van repartir prop de 63.000 paperetes entre els 94 negocis que van sol·licitar la seua adhesió a esta campanya en què els comerços participants només hauran de pagar 4 euros per talonari tenint cada un 200 paperetes, quant a la quantia dels premis és l’Ajuntament qui s’encarrega de la seua totalitat”.
En els premis, trobem enguany novetats ja que “hem fet un esforç des de la regidoria de Promoció Econòmica per a dotar a esta campanya de 5 premis més de 100 euros, de tal manera que en esta quarta edició hauran 25 premis de 100 euros i un de 500 euros, és a dir, que es repartiran 3.000 euros” afegint que “com l’any passat estos xecs seran a gastar entre els establiments adherits a la campanya aconseguint així una doble repercussió econòmica en els comerços locals”.
Igualment Engo ha subratllat “la important aposta i l’esforç realitzat des del consistori a través de la seua regidoria de Promoció Econòmica perquè esta campanya ajude un any més al xicotet comerç local així com al sector hostaler del nostre municipi” afegint que cal tindre en compte que “este esforç i treball no sols es reduïx a la campanya de Nadal sinó que el fomentar les compres en la localitat durant tot l’any és molt important i per això ja estem treballant per a aconseguir este objectiu i poder enfortir el nostre sector econòmic local a través de projectes que esperem presentar en breu”.
Per la seua banda, la representant de l’Associació de Comerciants de L’Olleria, Neus Cerdá ha animat “als comerciants a participar en esta campanya que promociona l’economia local i en la que es premia la fidelitat dels clients’, també el regidor de Promoció Econòmica ha animat a participar en la campanya i ha expressat el seu desig de superar les xifres de l’any passat.
Quant al sorteig este serà el 14 de gener de 2013 en el saló de plens de l’Ajuntament, acte que com és tradició comptarà amb la presència de l’alcalde, el regidor de Promoció Econòmica així com amb representants de les Associacions de Comerciants, Hostalers i Comerciants del Mercat Municipal, destacant l’alcalde que l’acte del sorteig que es realitzarà en el saló de plens de l’Ajuntament “és obert a tot el públic extraient els números de les paperetes guanyadores la Reina de Festes, Andrea Mollá Álamo”.
 
 
Encara que la campanya s’inicia el dilluns 19 de novembre els comerços poden sol·licitar la seua adhesió i poden adquirir les paperetes des d’este dilluns 12 de novembre.
 
 

Neus Cerdá y Jesús Engo, realizando presentación de la campaña.

 
Start the promotional campaign of L’Olleria trade «Buy a House»
The City of L’Olleria has organized with the collaboration of the Association of traders, restaurants and Municipal Market Traders L’Olleria fourth consecutive year campaign to promote local commerce «Buy a Home», a campaign that just as explained by the local mayor, José Vidal «whose main objective Christmas shopping, which is the strongest marketing year, staying mostly in the town since the quality and variety of our commercial and hospitality industry is unquestionable so our neighbors can find everything they need in the same municipality in fact the slogan of the campaign is to Prop Tot «.
Vidal also said that «we are confident that this campaign will be a success because we are now at the fourth edition is fully consolidated and we hope to continue to increase the trade associated with the campaign and increase local sales and therefore spread more ballots. »
And, as explained by the Councillor for Economic, Engo Jesus «campaign» Buy a House «which begins on Monday 19 November until 12 January 2013 is to reward purchases at participating establishments to the campaign through a numbered tags that are acquired for each purchase, setting the minimum to spend their own businesses, last year about 63,000 were distributed among the 94 ballots businesses that applied to join the campaign in which the trade participants need only pay 4 euros per book each having 200 ballots, as to the amount of the awards is the City Council who is responsible for its entirety. » At the awards, this year we find new and that «we have made an effort from the Department of Economic Development to provide five awards this year more than 100 euros, so that in this fourth edition will have 25 prizes of 100 euros and one 500 euros, ie 3,000 euros to be shared «adding that» as last year to spend these checks will be among the establishments participating in the campaign thus achieving a double economic impact on local businesses. »
Engo also stressed «the important commitment and effort from the council through its Department of Economic Development to make this campaign a year to help small local businesses as well as to the trade of our town,» adding that it should be that «this hard work comes down to not only the Christmas season but that promote shopping in the town throughout the year is very important and that’s why we are working to achieve this goal and to strengthen our local industry through projects that we hope to present soon. »
For his part, the representative of the Merchants Association of L’Olleria, Neus Cerdá encouraged «to traders to participate in this campaign that promotes the local economy and in which rewards customer loyalty,» the councilman also Economic Development has encouraged to participate in the campaign and expressed his desire to exceed last year’s figures.
As for the lottery this will be the January 14, 2013 in the hall of the Town Hall, as is traditional act that will be attended by the Mayor, Councillor for Economic Development and representatives of trade associations, hoteliers and merchants municipal market, highlighting the mayor that the act of drawing to be held in the hall of the City «is open to the public by removing the numbers of ballots winning the Queen of Festivals, Andrea Mollá Alamo»
Although the campaign starts on Monday November 19 businesses can apply for membership and may purchase the ballots from Monday 12 November.
L’Olleria, 12 novembre 2012
Start the promotional campaign of L’Olleria trade «Buy a House»
The City of L’Olleria has organized with the collaboration of the Association of traders, restaurants and Municipal Market Traders L’Olleria fourth consecutive year campaign to promote local commerce «Buy a Home», a campaign that just as explained by the local mayor, José Vidal «whose main objective Christmas shopping, which is the strongest marketing year, staying mostly in the town since the quality and variety of our commercial and hospitality industry is unquestionable so our neighbors can find everything they need in the same municipality in fact the slogan of the campaign is to Prop Tot «.
Vidal also said that «we are confident that this campaign will be a success because we are now at the fourth edition is fully consolidated and we hope to continue to increase the trade associated with the campaign and increase local sales and therefore spread more ballots. »
And, as explained by the Councillor for Economic, Engo Jesus «campaign» Buy a House «which begins on Monday 19 November until 12 January 2013 is to reward purchases at participating establishments to the campaign through a numbered tags that are acquired for each purchase, setting the minimum to spend their own businesses, last year about 63,000 were distributed among the 94 ballots businesses that applied to join the campaign in which the trade participants need only pay 4 euros per book each having 200 ballots, as to the amount of the awards is the City Council who is responsible for its entirety. » At the awards, this year we find new and that «we have made an effort from the Department of Economic Development to provide five awards this year more than 100 euros, so that in this fourth edition will have 25 prizes of 100 euros and one 500 euros, ie 3,000 euros to be shared «adding that» as last year to spend these checks will be among the establishments participating in the campaign thus achieving a double economic impact on local businesses. »
Engo also stressed «the important commitment and effort from the council through its Department of Economic Development to make this campaign a year to help small local businesses as well as to the trade of our town,» adding that it should be that «this hard work comes down to not only the Christmas season but that promote shopping in the town throughout the year is very important and that’s why we are working to achieve this goal and to strengthen our local industry through projects that we hope to present soon. »
For his part, the representative of the Merchants Association of L’Olleria, Neus Cerdá encouraged «to traders to participate in this campaign that promotes the local economy and in which rewards customer loyalty,» the councilman also Economic Development has encouraged to participate in the campaign and expressed his desire to exceed last year’s figures.
As for the lottery this will be the January 14, 2013 in the hall of the Town Hall, as is traditional act that will be attended by the Mayor, Councillor for Economic Development and representatives of trade associations, hoteliers and merchants municipal market, highlighting the mayor that the act of drawing to be held in the hall of the City «is open to the public by removing the numbers of ballots winning the Queen of Festivals, Andrea Mollá Alamo»
Although the campaign starts on Monday November 19 businesses can apply for membership and may purchase the ballots from Monday 12 November

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