: Inicio » Deportes, Portada » CC Cap Amunt: Montesa-Enguera

CC Cap Amunt: Montesa-Enguera

> mayo 5, 2014 //

Crónica de CC Cap Amunt

La mañana se presentaba soleada, aunque un poquieto fresquita. La idea de esta semana era ir a Engera subiendo por Montesa. Los componentes de esta semana son; David el Alt, Joan Pantorra, Vela, Sergi Sanz, Vicentin, Fabricio, Fombuena, Juanmi, Vicent (Boiro), Juanvi Grima y yo (Presi) y como prometió Agustín vino a ensenarnos su nueva bici y dar una vuelta con nosotros.

Tomamos la salida dirección al puerto, pero entrando por la Gaveta. Al llegar arriba reagrupamos y bajamos dirección hasta la recta de Canals, donde entramos por el camino de las palmeras para ir al camino de la vía Augusta. Al llegar al barranco de la Dama, nos dirigimos a Montesa, donde nos espera la subida hasta la Plana. En esta subida se nota que la gente tiene ganas de tirar.

Después de reagruparnos, bajamos a Engera, unos por pista y otros por una senda. Pasamos cerca del castillo y al entra a Engera los que decidimos ir por pista vamos a la entrada del pueblo para esperar a los compañeros he ir al bar a almorzar. Vela se despide de nosotros ya que lleva un poco de prisa, para estar en casa.

A la salida del bar vamos dirección a Ana, para hacer la senda de siempre, pero al llegar comprobamos que esta vallada. Volvemos atrás y bajamos por la parte alta del barranco del Colt del Santre, y comprobamos que es muy divertida. Al llegar a bajo giramos ala derecha y buscamos un camino que nos pueda llevar dirección a Alcudia, para después ir al pueblo subiendo por el carril bici que a esas horas se hace duro.

Ha sido una mañana muy soleada, pero donde lo hemos pasado muy bien y ya al llegar teníamos ganas de que venga la semana que viene para salir a disfrutar otra vez.

Crónica de CC Cap Amunt
El matí es presentava assolellat , encara que un poquieto fresqueta . La idea d’aquesta setmana era anar a Engera pujant per Montesa . Els components d’aquesta setmana són: David l’Alt , Joan Pantorra , Vela, Sergi Sanz , Vicentín , Fabricio , Fombuena , Juanmi , Vicent ( Boiro ) , Juanvi Grima i jo ( President ) i com va prometre Agustín va venir a ensenyar-nos la seva nova bici i fer un volt amb nosaltres .
Prenem la sortida direcció al port , però entrant per la Gaveta . En arribar a dalt reagrupem i baixem direcció fins a la recta de Canals , on entrem pel camí de les palmeres per anar al camí de la via Augusta . En arribar al barranc de la Dama , ens dirigim a Montesa , on ens espera la pujada fins a la Plana . En aquesta pujada es nota que la gent té ganes de tirar .
Després de reagrupar , baixem a Engera , uns per pista i altres per una senda . Passem prop del castell i al entra a Engera els que decidim anar per pista anem a l’entrada del poble per esperar els companys he anar al bar a esmorzar . Vela s’acomiada de nosaltres ja que porta una mica de pressa , per estar a casa .
A la sortida del bar anem direcció a Anna, per fer el camí de sempre , però en arribar vam comprovar que aquesta tancada . Tornem enrere i baixem per la part alta del barranc del Colt del Santre , i comprovem que és molt divertida . En arribar a baix girem ala dreta i busquem un camí que ens pugui portar direcció a Alcúdia , per després anar al poble pujant pel carril bici que a aquestes hores es fa dur.
Ha estat un matí molt assolellat , però on ho hem passat molt bé i ja en arribar teníem ganes que vingui la setmana que ve per sortir a gaudir de nou .

Crónica de CC Cap Amunt
The morning had sunny , although chilly poquieto . The idea of ​​this week was to go climbing Engera Montesa . The components of this week are ; David Alt , Joan pantorra , Sailing, Sergi Sanz, Vicentin , Fabricio , Fombuena , Juanmi , Vicent ( Boiro ) Juanvi Grima and ( Chairman ) and as promised Augustine came to teach us his new bike and take a ride with us.
We take the exit to the port, but going by the drawer . At the top regrouped and down direction to the line of Canals , where we walked in the way of palm trees to go the way of the Via Augusta . Arriving at Canyon Lady, we headed to Montesa , where we expect the climb to la Plana. This rise is noticed that people have wanted to shoot.
After regroup , down to Engera , for each track, and another by a path. We passed the castle and enters Engera we decided to go for the track will enter the village to wait for the fellow I we go to the bar for lunch . Vela says goodbye to us as we take a bit of a hurry to be home.
On leaving the bar going towards Ana , to do the usual path , but on arrival found that is fenced . We return back and go down the upper canyon Santre Colt , and found that it is very funny . Reaching under right wing turn and seek a path that can lead us towards Alcudia , then the people go up the bike at that time is hard wing.
It was a sunny morning, but where we have gone very well and we wanted to get her to come next week to go out and enjoy it again .